Časté dotazy zákazníků

Před cestou

Mohu zakoupit zájezd jen přes internet?

Celý proces zakoupení zájezdu je možný provést pouze on-line. K nákupu prosím využívejte stránky CK www.hellotour.cz, na telefonní zákaznické lince +420 70 44 12 012 Vám od pondělí do pátku v čase 9 – 13 hodin rádi poradíme nebo objednávku dokončíme.

Jak si mohu rezervovat své místo na zájezdu, pokud jsem zakoupil voucher?

Až obdržíte na email své vouchery, přečtěte si prosím pokyny k uplatnění voucherů přímo na webových stránkách naší CK. Najděte zájezd a termín, který jste si zakoupili a začněte s rezervací:

  • Zadáte počet míst a odjezdové místo.
  • V případě zájmu si označíte místenku – cena je 150 Kč pro jednodenní výlet a 250 Kč pro zájezd, který je delší než 24 hodin.
  • Ve 3. kroku zvolte prodejce voucheru a zadejte jméno, příjmení, datum narození a číslo voucheru u všech cestujících.
  • Cena se vynuluje, my zkontrolujeme Váš voucher a poté Vám do mailu přijde potvrzená smlouva o zájezdu. Tím proces objednání končí.

Musím Vám zasílat podepsanou cestovní smlouvu?

Smlouvu nezasílejte, je již elektronicky podepsaná.

Je Vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?

Ano, naše cestovní kancelář je pojištěna proti úpadku dle zákona č. 159/1999 Sb. u České podnikatelské pojišťovny, na webu je vždy aktuální pojistka.

Kdy se dozvím přesné informace o odjezdu autobusu a další informace k cestě?

Cestovní pokyny zasíláme cca 4 – 5 dnů před odjezdem na mail zákazníka. V tomto informačním e-mailu naleznete veškeré pokyny k odjezdu, program zájezdu, orientační ceny vstupného a nabídku cestovního pojištění.

Zvláštní pozornost věnujte číslu autobusu a do telefonu si uložte kontakt na průvodce.

Co je nutné mít s sebou na cestu? Co bych neměl zapomenout?

Nejdůležitější je mít platný cestovní doklad (v zemích EU a ve Švýcarsku Vám stačí občanský průkaz), kartičku cestovního pojištění, aktivovaný roaming v telefonu, dostatek peněz dle Vaší potřeby a léky, pokud nějaké užíváte. Dále je nutno promyslet vhodné oblečení a obuv, s ohledem na charakter a destinaci zájezdu, vhodné je zjistit si i aktuální předpověď počasí.

Mám si sjednávat cestovní pojištění sám, nebo ho mohu objednat přes Vaši cestovní kancelář?

V pokynech k odjezdu je uveden link na pojišťovnu AXA, kde můžete zakoupit cestovní pojištění se slevou. Pokud za zájezd platíte vyšší částku a nechcete riskovat, že v případě nemoci, úrazu nebo úmrtí v rodině o ni přijdete, pak doporučujeme ihned po zakoupení zájezdu svoji cestu pojistit. Pojištění nabízíme pod odkazem CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ na webu www.hellotour.cz. Při žádosti o storno zruší Vaši smlouvu CK s pokutou dle VOP, zákazník pak řeší pojistnou událost s pojišťovnou.

Jak jsou rozdělována místa v autobuse, mohu mít nějaký požadavek na místo?

Máte-li zájem o volbu své oblíbené sedačky, je zapotřebí dokoupit si již v průběhu objednávky místenku.  Přibližně týden před odjezdem obdržíte plánek vypraveného autobusu k výběru sedačky. U odjezdu průvodce není oprávněn měnit místa klientů, zasedací pořádek je součástí odbavení a je závazný.

Máte-li zájem o přední místa za sklem nebo o místa před nebo za zadními dveřmi, doporučujeme zakoupit si zájezd co nejdříve a sedačky rezervovat přímo v objednávce.

V jakých městech je možno nastupovat?

Odjezd je vždy z Prahy a u každého zájezdu je možné nastoupit na nástupních místech, které jsou na trase zájezdu. Tyto další nástupní místa naleznete vždy v detailu konkrétního zájezdu v informacích. Při cestě do Drážďan stavíme v Lovosicích a v Ústí nad Labem. Pokud jedeme na západ, stavíme v Berouně, v Plzni a na Rozvadově.  Při zájezdech do Rakouska stavíme v Benešově, Táboře a v Českých Budějovicích. Cesty do Maďarska a do Vídně mají zastávky v Jihlavě a v Brně.

 Jaký je postup, pokud nemohu odcestovat a musím již zakoupený zájezd stornovat?

Veškeré informace ohledně storna zájezdu naleznete ve Všeobecných podmínkách CK Hello Tour. Pokud nemůžete vycestovat a chcete se vyhnout pokutě za odstoupení od smlouvy, je možné změnit za poplatek účastníka zájezdu.

Během cesty

Jakými autobusy se cestuje?

Používáme standardní zájezdové autobusy našich partnerských dopravců, např. MAN, MERCEDES nebo SCANIA.  Autobusy jsou vybaveny klimatizací, WC, polohovatelnými sedačkami do strany a dozadu a DVD. Některé autobusy mají zásuvky.

Jak často se během cesty dělají zastávky?

Přestávky se řídí přísnými bezpečnostními pravidly pro řidiče autobusů. Během jízdy autobus staví v intervalech 3,5 – 4hodiny a přestávky trvají cca 30 minut. Přestávky jsou obvyklé na vybavených čerpacích stanicích s možností využití WC a občerstvení. Na některých zájezdech je povinná pauza pro řidiče 9 hodin. Během této doby jsou řidiči na hotelu a autobus není klientům k dispozici.

Můžu si v autobusu nechat některé nepotřebné věci?

Ano, můžete si nechat v busu vše nepotřebné, ale nikdy zde nenechávejte cennosti, doklady a peníze. Autobus je zaparkován na parkovišti a v případě krádeže ani CK, ani dopravce za Vaše odcizené věci neručí.

Je povinné účastnit se programu s průvodcem?

Prohlídka s průvodcem není nikdy povinná, pokud máte svůj vlastní program, můžete se mu po celou dobu zájezdu věnovat. Je však nutné být vždy od průvodce informován, v kolik hodin a na jakém místě je sraz na odjezd. Také doporučujeme mít na průvodce uložené telefonní číslo pro případ nouze.

Přihlaste se k odběru novinek
Na těchto webových stránkách jsou k vylepšování služeb využívány soubory cookies.